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? Stigels of Elektra

 "Isn't  it strange?  The same people who laugh at gypsy  fortune
tellers take economists seriously."
                                              Cincinnati Enquirer


               ADVENTURE SOLUTION: HERO'S QUEST II
                 QUEST FOR GLORY - TRIAL BY FIRE
                        by Math Claessens

 In this game you can choose a fighter,  a thief or a wizard.  In
"Hero's  Quest I" I was a fighter,  so now I reckoned the  wizard
would have to do...

START SHAPEIR:
DAY 1:
ASK  ABOUT SULTAN-ASK ABOUT ASTROLOGER-ASK ABOUT  NEWS-ASK  ABOUT
EMIR-ASK  ABOUT  RASEIR-ASK  ABOUT  SHAPEIR-STAND-LEAVE  THE  INN
SOUTH-WALK  TO  THE  STAND FROM ALICHIA LEFT  IN  THE  SCREEN-ASK
ABOUT  MONEY CHANGER-NOW GO NORTH UNTIL YOU COME ON A PLACE  WITH
A  FOUNTAIN  (DON'T GO LEFT OR RIGHT,  JUST  WALK  NORTH)-AT  THE
FOUNTAIN  GO SOUTH-FROM HERE YOU GO WEST-NOW I SHOW YOU  THE  WAY
TO  THE MONEY CHANGER ( R = GO RIGHT,  L = GO LEFT,ALWAYS AT  THE
END  OF  THE STREET,DON'T GO LEFT OR RIGHT IN THE MIDDLE  OF  THE
STREET)-R-L-L-L-R-R-L-R-R-R-L-L-R-(MONEY    CHANGER)-ASK    ABOUT
RASEIR-ASK  ABOUT  MONEY-ASK ABOUT SULTAN-CHANGE MONEY  (90  GOLD
COINS)-(NOW  WE  GO  BACK  TO  ALICHIA)-L-R-R-L-L-L-R-L-L-R-R-R-L
(FOUNTAIN)-WALK SOUTH-NOW WALK NORTH THROUGH THE GATE WITH THE  S
ABOVE-WALK  NORTH  UNTIL  YOU COME ON  THE  PLAZA  WITH  ALICHIA-
BARGAIN MAP-BARGAIN COMPASS-TYPE CTRL R TO USE THE MAP,  YOU MUST
GO TO ALL THE PLACES BEFORE THEY ARE ON THE MAP-NOW PRESS CTRL  R
AND  JUST CLICK ON THE PLACE WITH THE FOUNTAIN AND SEE WE ARE  AT
THE  FOUNTAIN-ENTER  THE  DOOR WITH THE EYE  ABOVE  IT-ASK  ABOUT
MAGIC-ASK  ABOUT ENCHANTRESS-ASK ABOUT DERVISH-ASK  ABOUT  BEAST-
ASK  ABOUT  SPELLS-ASK ABOUT AIR  ELEMENTAL-BARGAIN  FORCE  BOLT-
BARGAIN  LEVITATE-BARGAIN DAZZLE-LEAVE ROOM SOUTH-( NOW WE GO  TO
THE  WIZARDS INSTITUTE OF TECHNOLOGY,WERE IT IS,  WELL LOOK  EAST
FROM  THE  FOUNTAIN  ON THE MAP,  YOU SEE A STREET  WITH  A  DEAD
END,THER  IT  IS THE " WIT "-AT THE DEAD  END:  CAST  DETECT-CAST
OPEN-INSIDE THEY
ASKS  YOUR  NAME SO TYPE YOUR NAME-THEY ASKS  WHAT  YOU  WANT:SAY
BECOMING A WIZARD-WHEN THEY ASK YOU WHO YOU WANT FOR  SPONSOR,SAY
:ERASMUS-ENTER  THE  ROOM THAT GO'S OPEN-CAST  DETECT-CAST  FETCH
(ON THE BELL THAT GLOWS)-CAST TRIGGER (ON THE  BELL)-OUTSIDE:YES-
INSIDE:CAST  FETCH  (ON THE MIDDLE OF  THE  STAFF)-CAST  LEVITATE
(STAY IN THE AIR UNTIL THE STAFF IS OUT OF THE SCREEN,YOU CAN  DO
THIS  WITH THE ARROW UP KEY)-CAST TRIGGER ON WALL-CAST  CALM-CAST
DART (ON ICE)-CAST BOLT-CAST OPEN-CAST OPEN (ON DOOR)-CAST  CALM-
CAST  FETCH  (ON DOOR)-CAST BOLT (ON TOP OF THE  DOOR,  THE  DOOR
FALLS OVER THE HOLE)-SAY NO AT THE QUESTION-YOU GET THE  REVERSAL
SPELL FROM ERASMUS-GO TO THE GATES PLAZA-SOUTH-ASK ABOUT  SAURUS-
N-GO  TO  THE KATTA'S INN-WALK BEHIND THE WALL ON  THE  RIGHT  TO
YOUR  BEDROOM-SLEEP ONE HOUR-LEAVE INN-NOW GO ON THE MAP  TO  THE
W.I.T.-FROM HERE WE GO SOUTH-THEN:L-R-R-L-L-R-1 ST TO THE  RIGHT-
1  ST TO THE RIGHT-KNOCK-TYPE YOUR NAME-KEAPON  LAFFIN-AIR-AZIZA-
WALK  DOWN THE STAIRS TO THE TABLE-YES-ASK ABOUT MAGIC-ASK  ABOUT
DJINN-ASK  ABOUT  IBLIS-ASK  ABOUT  CARP-ASK  ABOUT  ELEMENTS-ASK
ABOUT CONTRARY ELEMENTS-ASK ABOUT FRUIT-ASK ABOUT  CONTAINERS-SAY
GOODBYE-GO TO THE INN AND SLEEP UNTIL DAWN--------DAY 2:
SIT-EAT-DRINK-STAND-LEAVE  INN-GO TO THE PALACE  PLAZA-ENTER  THE
LEFT GATE-NOW GO:L-R-L-R-NORTH-R-(ASTROLOGER)-TYPE YOUR  NAME-ASK
ABOUT  ASTROLOGY-ASK  ABOUT  OMENS-ASK  ABOUT  FUTURE-TELL  ABOUT
YOURSELF-SAY  GOODBYE-LEAVE ASTROLOGER-GO TO THE FIGHTERS  PLAZA-
ENTER  GUILD  HALL-GO TO RAKEESH-ASJK  ABOUT  PALADINS-ASK  ABOUT
LEG-ASK  ABOUT POWER-ASK ABOUT EARTH ELEMENTAL-WALK TO  UHURA-ASK
ABOUT  FIGHTING-ASK  ABOUT MONSTERS-ASK ABOUT  RAKEESH-ASK  ABOUT
RASEIR-ASK  ABOUT  SULTAN-READ THE BOARD ON THE  WALL-GO  TO  THE
BOOK  AND  SIGN BOOK-FIGHT UHURA-AFTER FIGHTING LEAVE  THE  GUILD
HALL-GO TO THE FOUNTAIN PLAZA-BARGAIN LAMP,LEFT IN THE  SCREEN-GO
RIGHT  IN THE SCREEN-ASK ABOUT PLANTS-ASK  ABOUTEARTH-GET  EARTH-
WALK SOUTH-
ENTER  APOTECARY-ASK  ABOUT  PILLS-ASK  ABOUT  DISPEL  POTION-ASK
ABOUT  FIRE ELEMENTAL-ASK ABOUT FLAME-ASK  ABOUT  INCENSE-BARGAIN
INCENSE-BARGAIN  VIGOR  PILL-BARGAIN  MANA  PILL-BARGAIN  HEALING
PILL-BARGAIN  OIL-LEAVE  THE APOTECARY-GO TO THE  MONEY  CHANGER-
CHANGE MONEY-GO TO THE SAURUS LOT-NOW YOU MUST BUY A SAURUS  (SAY
NO  UNTIL  HE SELLS YOU THE SAURUS FOR 5 DINAR,  THEN  SAY  YES)-
THANK YOU-N-GO TO THE FIGHTERS PLAZA-ENTER WEAPON SHOP-ASK  ABOUT
WRESTLING-LOOK  ANVIL-LOOK TRAPDOOR-LEAVE WEAPON SHOP-GO BACK  TO
THE  INN-SLEEP UNTIL EVENING-SIT-WATCH THE DANCE-LEAVE INN-GO  TO
THE  WEAPON SHOP-CAST FETCH ON BELLOWS (ABOVE THE DOOR)_NOW  FIND
SOME DOORS IN THE STREETS NEARBY AND PICK LOCK THE DOORS,  SO YOU
GET SOME MORE PICK LOCK POINTS,  WE NEED IT LATER IN THE GAME)-GO
BACK TO THE INN AND SLEEP UNTIL DAWN---------DAY 3:
SIT-EAT-DRINK-STAND-LEAVE INN-GO TO THE FOUNTAIN-FILL  WATERSKIN-
GO  TO  THE  FIGHTERS PLAZA-GO TO  THE  LEATHER  MERCHANT-BARGAIN
WATERSKIN-GO TO KIRAM,  RIGHT IN THE SCREEN-ASK ABOUT BAG-BARGAIN
BAG-NOW  FIND  AGAIN SOME DOOR AND PRACTICE PICK LOCK-GO  TO  THE
GUILD  HALL AND FIGHT UHURA-LEAVE GUILD HALL-GO TO THE  INN-SLEEP
UNTIL EVENING-SIT-STAND-NOW GO TO YOUR SAURUS-MOUNT SAURUS-TRY  A
LITTLE  FIGHT IN THE DESERT,  SO YOU GET MORE STRENGHT-AFTER  THE
FIGHT YOUR SAURUS IS GONE,  WELL GO ONE SCREEN DOWN AND THEN COME
BACK  TO THE SCREEN WERE YOUR SAURUS HAS DISAPPEARS AND SEE  YOUR
SAURUS  IS  BACK-MOUNT SAURUS-GO  HOME-AT  HOME:CLIMB  DOWN-THANK
YOU-GO TO THE INN-SLEEP UNTIL DAWN-----DAY 4:
SIT-EAT-DRINK-STAND-LEAVE  INN-GO  TO THE  FOUNTAIN-DRINK  WATER-
FILL  WATERSKINS-GO  TO  THE GUILD  HALL-FIGHT  UHURA-GO  TO  THE
APOTECARY-BARGAIN  INCENSE-BARGAIN INCENSE-LEAVE APOTECARY-GO  TO
THE  WEAPONS  SHOP-WRESTLE-WRESTLE-LEAVE WEAPONS SHOP-GO  TO  THE
INN  AND  SLEEP  ONE  HOUR-GO TO  THE  GUILD  HALL  AND  PRACTICE
FIGHTING WITH UHURA-GO BACK TO THE INN AND SLEEP UNTIL  DAWN-----
DAY 5:
SIT-ASK    ABOUT   FIRE   ELEMENTAL-ORDER    MEAL-EAT-DRINK-STAND
(13)(THIS  13  MEANS NOTHING,THIS ARE THE NUMBERS  FROM  MY  SAVE
GAME)-LEAVE INN-OUTSIDE INN:USE INCENSE AND WALK INTO THE  STREET
NORTH  (THE  FIRE  ELEMENT FOLLOWS YOU)-DROP  LAMP-USE  WATER  ON
ELEMENTAL  (NOW YOU HAVE A MAGIC LAMP)-GO TO THE FOUNTAIN  PLAZA-
DRINK  WATER-FILL  WATERSKINS-GO  TO THE  GUILD  HALL  AND  FIGHT
UHURA-LEAVE  GUILD  HALL AND GO TO THE INN-SLEEP  ONE  HOUR-LEAVE
INN  AND  GO  BACK TO THE GUILD HALL AND  FIGHT  UHURA  FOR  MORE
STRENGHT-GO TO THE INN AND SLEEP UNTIL DAWN-----DAY 6:
SIT-EAT-DRINK-STAND-LEAVE  INN-GO  TO  THE  FOUNTAIN  PLAZA-DRINK
WATER-FILL WATERSKINS-GO TO THE GUILD HALL AND FIGHT  UHURA-LEAVE
GUILD HALL-GO TO THE INN AND SLEEP ONE HOUR-GO BACK TO THE  GUILD
HALL AND FIGHT UHURA-LEAVE GUILD HALL-PRACTICE SOME SNEAKING  AND
PICK  LOCK IN THE STREETS-ON MIDDAY GO TO THE MONEY  CHANGER  AND
CHANGE  THE  REST FROM YOUR MONEY-GO BACK TO THE  INN  AND  SLEEP
UNTIL  EVENING-LEAVE  INN AND GO TO THE  WEAPONS  SHOP-PICK  LOCK
UNTIL  THE DOOR OPENS (WHEN YOU SEE A GUARD,LET HIM  PASS  BEFORE
YOU  PICK LOCK THE DOOR)-ENTER DOOR-USE OIL ON ANVIL-PUSH  ANVIL-
PICK LOCK (AHA,  NOW WE HAVE ENOUGH MONEY)-NOW GO BACK TO THE  IN
AND SLEEP UNTIL DAWN (17)-----DAY 7:
SIT-EAT-DRINK-STAND-LEAVE  INN-GIVE CENTIME-GO TO THE GUILD  HALL
AND COLLECT THE 50 DINARS-FIGHT UHURA-GO TO THE FOUNTAIN PLAZA-
BARGAIN FOOD RATION-BARGAIN FOOD RATION (YOU NEVER KNOW)-GO  BACK
TO THE INN AND SLEEP UNTIL DAWN (18)-----DAY 8:
SIT-EAT-DRINK-STAND-LEAVE  INN-BRING  THE  SAURUS  BACK  TO   THE
STABLE-GO  BACK TO THE INN AND SLEEP UNTIL EVENING-SIT AND  WATCH
THE DANCE-STAND-GO SLEEP UNTIL DAWN (19)-----DAY 9:
SIT-EAT-DRINK-STAND-LEAVE  INN-VISIT  THE  ASTROLOGER-ASK   ABOUT
FUTURE-LEAVE ASTROLOGER-GO TO THE PALACE PLAZA-CAST  LEVITATE-FLY
UP  WITH THE ARROW KEY-THROW EARTH IN THE ELEMENTAL (4 a 5  TIMES
QUICKLEY  WHITOUT A PAUZE)-THEN QUICKLY DOWN WITH THE ARROW  KEY-
THEN:USE BELLOWS TO CATCH THE AIR ELEMENTAL (20)-GO TO THE  GUILD
HALL  AND FIGHT UHURA-DO SOME SNEAKING AND SOME PICK LOCK ON  THE
DOORS-THEN GO BACK TO THE INN AND SLEEP UNTIL DAWN-----DAY 10:
SIT-EAT-DRINK-STAND-GO  TO  THE  GUILD  HALL  AND  PRATICE   SOME
FIGHTING-BRING  BACK YOUR SAURUS TO THE STABLE-GO TO THE INN  AND
SLEEP UNTIL DAWN-----DAY 11:
SIT-EAT-DRINK-STAND-GO TO THE GUILD HALL AND PRACTIV`CE  FIGHTING
WITH  UHURA-GO BACK TO THE INN AND SLEEP UNTIL EVENING-ASK  ABOUT
PALADIN-ASK  ABOUT  RASEIR-ASK  ABOUT  DERVISH-ASK  ABOUT   EARTH
ELEMENTAL-STAND-SLEEP UNTIL DAWN (21)-----DAY 12:
SIT-EAT-DRINK-STAND-LEAVE  INN-NOW  WALK THROUGH THE  STREETS  TO
THE   HOUSE  FROM  AZIZA-IN  THE  STREETS  YOU  MEET  THE   EARTH
ELEMENTAL-CAST  DART  5 OR 6 TIMES-WHEN HE IS  FALLEN  APART:TAKE
ELEMENTAL  (22)-NOW GO TO AZIZA THE  ENCHANTRESS-KNOCK  DOOR-YES-
ASK  ABOUT  FRUIT-GOOD  BYE-GO TO  THE  SAURUS  LOT-GO  SOUTH-USE
COMPASS-NOW  GO  FROM  THE TOWNS OVERVIEW  WITH  YOUR  COMPASS  5
SCREENS  SOUTH  (CLICK ON YOUR COMPASS 5 TIMES SOUTH)-THEN  GO  3
SCREENS EAST (WITH YOUR COMPSS,YOU SEE EAST IS GOING LEFT IN  THE
SCREEN)-NOW  YOU ARE AT THE DERVISH AT THE OASE-ASK ABOUT  BEAST-
ASK  ABOUT WHERE-(23)GOEAST-DRINK WATER-MOUNT SAURUS-GO  HOME-NOW
GO  FROM THE TOWNS OVERVIEW 4 SCREENS TO  THE  LEFT-DISMOUNT-CAST
LEVITATE (PRESS ARROW UP KEY)-GET FEATHER FROM THE NEST-WHEN  YOU
HAVE THE FEATHE:MOUNT SAURUS-GO HOME-NOW FROM THE TOWNS  OVERVIEW
GO RIGHT UNTIL YOU SEE A TREE-DISMOUNT-KISS TREE-GIVE  WATER-GIVE
ELEMENTAL-TELL  ABOUT YOURSELF-TELL ABOUT  GIFT-SAY  JULANAR-KISS
TREE  (NOW YOU GET THE FRUIT OF PASSION)-MOUNT SAURUS-GO  HOME-GO
NORTH  TO THE STABLE-DISMOUNT-THANK YOU-GO TO THE  FOUNTAIN-DRINK
WATER-FILL  WATERSKINS-GO  TO  THE  APOTECARY-GIVE   FEATHER-GIVE
FRUIT-GO   TO  THE  SAURUS  LOT-MOUNT  SAURUS-S-FROM  THE   TOWNS
OVERVIEW GO 5 SCREENS LEFT,  THEN GO 3 SCREENS DOWN-DISMOUNT-GIVE
WATER (TO BEAST)-TYPE:GET HAIR-GIVE POTION-MOUNT SAURUS-GO  HOME-
N-DISMOUNT-THANK YOU-N-GO TO THE INN AND SLEEP UNTIL DAWN  (25)--
---
DAY 13:
SIT-EAT-DRINK-STAND-LEAVE  INN-GO  TO THE  FOUNTAIN-DRINK  WATER-
FILL  WATERSKIN-GO  TO THE MAGIC  SHOP-BARGAIN  ROPE-LEAVE  MAGIC
SHOP-GO  TO  THE  ASTROLOGER-ASK  ABOUT  MONEY-GIVE   DINAR-LEAVE
ASTROLOGER-GO TO THE INNAND SLEEP UNTIL DAWN (26)-----
DAY 14:
SIT-ORDER  MEAL-EAT-DRINK-STAND-LEAVE  INN-GO  TO  THE   FOUNTAIN
PLAZA-LOOK ELEMENTAL-DROP WATERSKIN-USE BELLOWS-GET  WATERSKIN-GO
TO THE INN AND SLEEP UNTIL DAWN-----
DAY 15:
SIT-EAT-DRINK-STAND-LEAVE  INN-GO TO THE PALACE PLAZA-GO BACK  TO
THE INN AND SLEEP UNTIL DAWN (27)-----
DAY 16:
SIT-EAT-DRINK-STAND-LEAVE  INN-GO  TO THE ENCHANTRESS-GO  TO  THE
FOUNTAIN-DRINK-FILL  WATERSKIN-GO TO THE  APOTECARY-BARGAIN  OIL-
BARGAIN  OIL-LEAVE  APOTECARY-GO  TO  THE  GUILD  HALL-LISTEN  TO
RAKEESH-LEAVE  GUILD  HALL-GO  TO THE INN  AND  SLEEP  UNTIL  THE
EVENING(28)-AFTER THE SPEECH SLEEP UNTIL DAWN-----
DAY 17:YOU GO TO RASEIR

DAY 27:ARRIVE RASEIR
SAY  YES  TO KHAVEEN (29)-ENTER THE BLUE  PARROT  INN-SIT-COFFEE-
MAKE  SIGN-DRINK COFFEE-STAND-LEAVE THE INN(30) AND SNEAK  AROUND
UNTIL  THE  NIGHT FALL-NOW GO BACK TO THE  INN-SIT-PAY-ASK  ABOUT
SERVICE-ASK  ABOUT SOMEONE-ASK ABOU LACKEYS-ASK  ABOUT  FOUNTAIN-
ASK ABOUT PROPHECY-STAND-GO TO YOUR BED AND SLEEP  (31)-EAT-LEAVE
THE INN-GO NORTH UNTIL YOU COME ON THE FOUNTAIN PLAZA-WALK TO THE
SOUTH  PART OF THE PLAZA-WATCH THE SHOW-GO SOUTH AND GO  BACK  TO
THE INN-ON YOUR WAY TO THE INNYOU SEE A NICE LADY-FOLLOW  HER-ASK
ABOUT KHAVEEN-ASK ABOUT POWER-ASK ABOUT AD AVIS-ASK ABOUT  HAREM-
ASK  ABOUT MAGIC-GIVE CLOTHES-GIVE VISA (32)-LEAVE THE HOUSE  AND
SNEAK AROUND UNTIL SUNSET-THEN GO TO THE INN-SIT-YES  (33)-STAND-

LEAVE  THE  INN-GO TO THE FOUNTAIN PLAZA  AND  PRACTICE  SNEAKING
UNTIL  THE  NIGHT IS STILL YOUNG-WALK TO THE OPEN WINDOW  AT  THE
PLAZA-(IF  IT  IS NOT DARK YET THEN GO ONE SCREEN DOWN  AND  COME
BACK HERE) NOW:CAST LEVITATE-SNEAK TO THE CABINET (SAVE YOUR GAME
AS  MUCH  AS POSSIBLE)-OIL CLOSET-PICK LOCK-OPEN  DOOR-GET  BIRD-
SNEAK  TO THE WINDOW AND LEAVE THE ROOM-WALK-GO BACK TO THE  INN-
YES-GIVE BIRD (34)-GO TO SLEEP-LEAVE THE INN-----

DAY 29:
(IN JAIL)-SHOW PIN-ASK ABOUT PIN-ASK ABOUT UNDERGROUND-ASK  ABOUT
ESCAPE-ASK  ABOUT  SHARAF-ASK ABOUT PALACE-ASK  ABOUT  RASEIR-ASK
ABOUT  CAPTURE-ASK ABOUT EQUIPMENT-CAST OPEN ON  THE  CELDOOR-GET
EQUIPMENT ENTER PASSAGE (35)-GO LEFT-RIGHT-LEFT-(NOW YOU MEET  AD
AVIS)-AT  THE DOOR FROM THE FORBIDDEN CITY:USE MIRROR-INSIDE  THE
CAVE:RUB  LAMP-WALK  WEST-STAND ON THE DARK GREEN  PLACE  IN  THE
SCREEN AND JUMP ON THE TREE-JUST BEFORE IT'S FALLS DOWN FROM  THE
WATERFALL,  JUMP  AGAIN-ON THE OTHER SIDE:CAST FORCE BOLT ON  THE
HOLE-WALK UPSTAIRS-WALK EAST BEHIND THE WATERFALL-WALK  EAST-LAVA
ROOM:USE  WATER AND CAST CALM A FEW TIMES-LEAVE THIS ROOM ON  THE
LEFT-IN  THE  NEXT  ROOM WALK TO THE END OF THE  LEDGE  AND  CAST
LEVITATE(PUSH   ARROW  DOWN  KEY)  (36)-WALK  TO  THE  DOOR   AND
TYPE:SULEIMAN-WALK  LEFT THROUGH THE ROOM TO THE  DOOR-AFTER  THE
SHOW:WALK  DOWN-WHEN YOU ARE DOWN,  GO A LITTLE BIT TO THE  RIGHT
AND THEN MOVE A LITTLE BIT FORWARD,  YOU SEE A RING-GET  RING-ASK
ABOUT WISHES-ASK ABOUT MASTER-ASK ABOUT PROPHECY-ASK ABOUT  RING-
ASK  ABOUT  PROWESS-ASK ABOUT HEALTH-WISH  FOR  HEALING-WISH  FOR
MAGIC-WISH FOR TELEPORT-WALK SOUTH (37)-CAST DAZZLE (ON  GUARDS)-
CAST  OPEN-ENTER  PALACE (BALCONY)-WHEN THE  GUARD  IS  GONE:CAST
CALM-CAST  LEVITATE (ARROW DOWN KEY)-RUN (UPSTAIRS TO THE  DOOR)-
(NOW YOU MUST GO VERY FAST IN THE ROOM BECAUSE THE REVERSAL SPELL
DOESN'T  WORK  VERY LONG )-SO:CAST REVERSAL-CAST  OPEN-ENTER  THE
ROOM-THE  STATUE GETS YOU BUT :CAST TRIGGER ON STATUE-CAST  FETCH
ON  A CANDLE THAT ISN'T LIT YET ON THE FLOOR-GO A LITTLE  BIT  TO
THE LEFT-CAST BOLT ON THE WALL NEXT TO THE DOOR, SO THAT THE BOLT
GO'S  TO THE BRAZIER STANDING NEXT TO AD AVIS-(THE BRAZIER  FALLS
ON  AD AVIS AND THE GAME IS OVER (SAVE TEST 5)...SAVE  YOUR  GAME
WHEN  AD  AVIS  IS  HIT AND THEN FORMAT  A  DISK  AND  SAVE  YOUR
CHARACTER FOR QUEST FOR THE GLORY III.

 I know all you guys out there have problems with adventures,  be
they big or small.  Whatever the problem is,  I am there to solve
them. Never hesitate to call or write to me at the address below.

 Math Claessens
 Wagenaarstraat 58
 NL-6164 XM  Geleen (L)
 The Netherlands
 Tel. ++31-46-752532 (do mind possible time differences!)

 Don't  forget stampts if you write.  Don't forget the time  when
you call.  I prefer telecommunicative contacts between 19:30  and
22:00 hours if you don't mind.  And forget about contacting me in
any weekends! 

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